info@bloglaps.com

Eren Can

BlogLaps | Teknoloji, Sinema, WordPress, HD Duvar Kağıtları

30 Ocak 2017 Pazartesi

İngilizce Öğrenmenizi Sağlayacak Uygulamalar

Yazar:   on Pinterest

Sizler için en iyi İngilizce öğrenme uygulamalarını listelemeye çalıştım. Dil öğrenme uygulamaları sayesinde eğlenceli vakit geçirerek İngilizcenizi geliştirebilirsiniz.
İngilizce, dünya üzerinde 1,8 milyar insan tarafından konuşuluyor. İngilizce günümüzde uluslararası dil, iletişim dili veya dünya dili olarak adlandırılır. Benim aktif olarak kullandığım uygulama Duolingo ile başlayalım.
Şunu da belirteyim ben 5 uygulamayı da denedim o yüzden en iyiden başlayıp sıraladım.

Duolingo

İngilizce Öğrenmenizi Sağlayacak Uygulamalar

Bana göre en iyi ücretsiz dil öğrenme uygulaması. Uzun zamandır uygulamayı kullanıyorum. 50 Milyondan fazla indirilmiş bir uygulama başarısını buradan da anlayabilirsiniz.
Her gün uygulamaya giremiyorum unuttuğum oluyor. Unuttuğum günlerde bana bildirim ve mail gönderiyor böylece çalışmama devam edebiliyorum.
Ayrıca öğrenebileceğiniz diller arasında İspanyolca, Fransızca, Almanca, Portekizce ve İtalyanca'da bulunuyor.
android-indirmeios-indirme

Busuu

busuu-ugyulama-indir
Busuu uygulamas birçok ödül almış ve 60 milyonun üzerinde kullanıcısı bulunuyor. İspanyolca, İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca,Portekizce, Türkçe, Arapça, Lehçe, Rusça, Çince ve Japonca dil seçenekleri bulunuyor.
Konuşma, yazma, dinleme, dil bilgisi, telaffuz ve kelime bilgisi ile kısa bir sürede akıcı konuşmaya başlayın.
Ayrıca uygulamanın ücretli sürümü de bulunu ve oldukça popüler.
android-indirmeios-indirme

Memrise

memrise
Desteklenen ana kurslar arasında şu diller yer alıyor: Çince, İngilizce, Fransızca, Almanca, İtalyanca, Japonca, Brezilya Portekizcesi, Rusça ve Meksika İspanyolcası.
İnternet bağlantınız yokken de yine derslere erişmek mümkün oluyor. Bu uygulamada tamamen ücretsiz başarılı dil öğrenme uygulamalardan.
android-indirmeios-indirme

Leo ile İngilizce

cevrimici-ingilizce-kursu-lingualeo
Eğlenceli oyunlarla İngilizce öğretmeyi çalışıyor. Uygulama özellikleri şu şekilde;
  • Kelimelerin sesli telaffuzları, yazım bilgisi ve örnekler,
  • Görsel destekli terimler,
  • Kelime çeviri, kelime kurucu ve dinleme alıştırmaları,
  • En iyi çeviriyi seçme alıştırması,
  • İlerlemnizi gerçek zamanlı takip etme,
  • Çevrimdışı çalışabilme,
  • Basit arayüz ve teknik destek imkanı
android-indirmeios-indirme

Mondly

mondly
Son uygulamamız Mondly sayesinde oyun oynar gibi İngilizce öğrenebilirsiniz. Uygulamanın Apple Watch'a uygun arayüzü de bulunuyor.
android-indirmeios-indirme

Hiç yorum yok:
Yazı yorum

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Haber Bültenimize Katılın